The affinity bridge

Zombiepest, störtande luftskepp, skarpa intellekt med svaghet för narkotiska preparat, mordiska spökpoliser - och allt detta i ett dimmigt London med viktorianska förtecken... Det lät ju så bra!
George Manns bok är också en sån där bok som jag läst mycket om i olika bloggar och blivit nyfiken på. Jag har tyvärr lite problem med att köpa hela teknikbiten av historien och är tidigt rätt övertygad om hur det hänger ihop. Men jag fortsätter ändå att läsa för jag blir så förtjust i huvudpersonerna. Jag känner mig lite snopen(Det är väl nackdelen med skyhöga förväntningar) men det känns också som en upptakt för vad som komma skall. På slutet hinner jag bli rejält nyfiken på del två.
Och omslaget är ju SÅ snyggt!

The Affinity Bridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0