Narcissus in chains

Jag BORDE nog ha anat oråd av titeln? Men jag ville så gärna göra ett försök att återknyta bekantskapen med Anita blake... Jag hetsläste de första delarna av Laurel K Hamiltons serie förra året o blev lite övermätt men nu var det dags igen.
o hjälp vad jag blev besviken! Nu har hon totalt spårat ur i evighetslånga, dåligt skrivna sexscener och beskrivningar av hur lite och hur utmanande kläder folk har på sina perfekta kroppar... Tror att korrekturläsaren ocså fick nog för det känns som det är onödigt gott om upprepningar. Till slut klagar jag för sambon att det känns som att försöka läsa en porrfilm.
Dock finns det faktiskt spår av en riktigt spännande handling men den får inte riktigt chansen att ta fart för man fastnar i sexsjoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0