läskoma under uppsegling...

Jag hoppas iaf att jag har en rejäl läskoma att vänta. Mitt Adlibrispaket har väntat på mig sedan torsdag kväll men på grund av klantighet lyckades jag inte hämta det i fredags. Stålsatte mig o beslutade att det får ligga där det ligger tills imorgon. Då skall jag passa på att kombinera med ett biblioteksbesök. Har en reserverad bok att hämta såg jag. Lär ju komma hem med en kasse...
Nu börjar stora dagis igen så förhoppningsvis är lilla införstådd med vikten av att låta mamma läsa på dagtid...  jag har ju dessutom en betällning till men när den kommer vet jag inte. Det står "processing" på den än så länge o jag hoppas att de skickar de som finns o inte väntar tills min förhandsbeställda bok kommer ut. Fast jag har redan en lång lista på fler böcker jag vill ha... Lite lätt beroende?

Har inte läst en enda bok iår pinsamt nog.... så jag har ju lite att ta igen


Kommentarer
Postat av: Åsa

Mina böcker har också kommit men eftersom jag satt mig på läsförbud tills tentan är avklarad på torsdag så ligger dom bara och lockar mig...

2010-01-10 @ 21:20:01
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0