hoppsan..

råkade tröstshoppa lite igår... Sedan jag fick tips om the book depository så har jag surfat runt o drägglat... nu lyckades jag iaf få ner odern till rimliga siffror
The Corfu Trilogy 1 €11.42 €11.42
A Spell of Winter 1 €8.27 €8.27
The Affinity Bridge 1 €7.53 €7.53
Silver Borne 1 €5.83 €5.83
Delivery FREE
Total €33.05


Silver Borne är en förhandsbeställning dessutom, lite mer än åttio dagar till den släpps.. skall bli spännande att se om allt kommer som det skall. Fanns mkt jag ville ha där som sagt. Kul att hitta Gerald Durrels böcker där. Blev så sugen för jag vet att jag läste ett par av dem när jag bode i Sandviken.  Då tyckte jagh att de var roliga men lite föråldrade så det kan vara kul att se vad man tycker åtskilliga år senare.
Observera förresten att det inte bara är varulvar o vampyrer.
OM det här funkar bra skall jag slänga iväg minst en beställning till. Är SÅ sugen på senaste Mary Russelboken men den kommer inte i pocket förrän till sommaren. Vill gärna hålla mig till dess eftersom jag har de andra delarna i pocketformatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0