god fortsättning

det är vad jag hoppas på iaf. T är fortfarande dyngförkyld o igår satt vi på akuten igen för hennes bedrövliga hosta.. Hon fick inhalera adrenalin o det verkar ha gett henne lite återhämntnings från hostan. Idag har hon verkar hyffsat pigg om än snorig, hes o lite hostig. Jag hoppas verkligen det räcker för den här gången nu..
Skulle vara skönt att göra nått roligt under ledigheten o inte bara ängslas över hosta o snor.
En ljuspunkt är iaf att min adlibrisbeställning är på väg. Ångrar lite att jag snålade o tog gratis frakt för nu får jag dem tidigast onsdag...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stackare. Både T och du. Jag gjorde för övrigt samma grej. Väntar också på Adlibris. Kommer också på onsdag.

2010-01-04 @ 17:16:26
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0