det är virus och bakterier i farten kära du...

Jag är trött på gränsen till koma. Hela familjen är förkylda (igen) o inatt fick T ett kruppanfall. Hon var rätt OK men sjukvårdsrådgivningen tyckte att en läkare borde kika på henne så det blev en nattlig utflykt. Hon fick inhalera men var så pigg att vi fick vänta i evigheter, fast vi blev mer tagna på allvar nu än när jag var inne med henne som igensnorad, hostig bebis..  Fick åka hem vid fem så strax före sex imorse la jag mig o försökt sova lite vilket gick sådär.
H är pigg men snorig så hon har varit på dagis, godasänt idag eftersom jag faktiskt lyckades sova lite på förmiddagen men nu börjar nattsuddandet kännas. Håll tummarna för en lugn natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0