påkommen...

småbråkade ite med sambon om vem som skulle lämna sofan för att mata de "utsvutna" katterna... när jag påstod att jag inte orkade sa sambon bara "no more animals for you!" Hm, tyckte jag, jag har väl inte försökt skaffa några nya djur på länge. Inte sedan baggen iaf? "Inte?" undrade sambon varpå jag glatt svarade nej då.
-Men sa inte du nyss att du bokat en blå myskankshanne?
eh...
det hade jag ju gjort.. men det räknas väl inte när det "bara"är en ny individ av en sort man redan har? eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag struntar fullkomligt i hur min mage ser ut, skulle ju knappast lägga ut den på bloggen om jag skämdes för den =))



/Spider

2009-09-17 @ 14:15:50
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Näpp, räknas inte alls. håller med



Själv funderar jag på om en liiiten liiiten kattunge kanske inte märks om man låter bli att dammsuga lite. Dammråtta - ulltusskatt, märks ingen större skillnad va? :D



Fast vid närmare eftertanke får nog gammelkatten ha en lugn pensionärstid i alla fall...

2009-09-17 @ 22:08:46
URL: http://morrdraken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0