Nu är det klippt...

Igår fick vi mod att ge oss på projekt fårklippning. Handsax, jodopax och plåster så förberedeserna var så goda de kunde bli - vi hade ju tittat på youtubeklipp om fårklippning så det skule nog bli bra... och det bev det nästan. Visserigen är damerna fortfarande rätt luddiga bitvis men för ett första försök tycker jag att det är godkänt. Kamerabatteriet var urladdat (naturigtvis) men jag ska försöka fota resultatet idag.
Baggen tyckte att fruarna blev riktigt spännande när de var halvnakna (men fruarna var fortfarande inte vidare imponerade). Baggen får vänta ett par veckor på sin tur. Tror jag skall hålla mig borta från det projektet så får vi köra "bad cop, good cop" varianten så han fortsätter lita på nån av oss iaf.
Jag försökte visserligen undvika att ta i så mkt men jag har böjt o sträckt för mkt igår. hade så sabla ont i bäcken o ben inatt att det inte bev nån vidare sömn. har iaf sluppit åka på en massa sammandragningar som straff för motionerandet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det där med att ta det lugnt är inte riktigt din grej, va?

2009-09-13 @ 20:16:34
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0