uppsamlingsheat av nöden...

Puh, jag ligger evigheter efter med att skriva i bloggen vad jag har läst.. Blir liksom alldrig tid att sätta sig ner o skriva in det o under tiden sväller listan skta (hurra för det, vore trist om man inte hann läsa något).Efter lite beslutsångest har jag kommit fram till att jag skall göra en lista med titel + författare medan jag minns  och så får jag försöka återkomm till några som jag inte vill släppa ifrån mig så lätt...

Living with the dead - Keley Armstrong
Kitty takes a Holliday - Carrie Vaughn
Fjärilen från tibet - C J Håkansson
Dead as a dornail - Charlaine Harris
1222 över havet - Anne Holt
Definetely dead - Charlaine Harris
All together dead - Charlaine Harris
Afrodite och döden - Ritta Jacobsson

undrar just varför det är så mkt varulvar o vampyrer i den där listan? Det måste vara en slump?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0