läst..

alltså... jag ORKAR inte skriva ordentligt om det jag läst även om jag är sugen men jag måste slänga upp lite här så jag inte glömmer.

vindens skugga - Carlos Luiz Safrón Hann tyvärr bara läsa halva eftersom någon stod i kö efter mig
knock out - Markus Zusak ( som även skrivit "boktjuven"
skulduggery pleasant - Derek Landy  Lite speciell men rätt charmig o skulle kunna funka på en del elever
Fighting spirit - Markus Zusak  Bitvis underbar o hade gärna hört reaktionerna från en del gossar på skolan.
Bone Crossed - Patricia Briggs ÄNTLIGEN lite varulvar igen. hade rätt lågt stälda förväntningar på den eftersom jag läst en de på andra bloggar o visserligen nådde den inte upp till föregående del men det kändes som helt OK läsning.

Kommentarer
Postat av: Sonja

Jättetack för länken till skivan med Bellman på Isländska. Nu ska jag kolla om det möjligen går att hitta något exempel på Youtube eller iTunes store.



Kramisar på dig! Sonja

2009-10-27 @ 11:06:29
URL: http://sonjac.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0