ledig

stägningsdag på dagis idag så jag tog semester... sovmorgon blev det inte men i övrigt tar vi det väääääääldigt lugnt. Har käkat frukost framför TVn och såsar fortfarande runt i morgonrock. Njuter av att inte ha några måsten (Dewey skall jag förtränga tills ikväll). Kära sambon tyckte att jag kunde plocka undan lita mer saker ur rummet så han kan fortsätta bryta upp golv när han kommer hem... vi får väl se hur det blir med det . Borde sätta igång med att skola om tomaterna med men jag tänker ta dagen i snigelfart.
Funderar på en sväng till affären och bunkra upp. Kattmaten hade blivit lämnad utanför skåpet i veckan så hunden o monstrena var mätta den dagen när jag kom hem o påsen betydligt tommare och mer trasig... o barnets ketchupmissbruk är hotat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0