ledig

gud så gött med lite ledighet... Borde städa lite inför finbesöket imorgon men man behöver inte ha så stora krav på fejndet när det ena rummet saknar golv. Har sanerat gäst/lek-rummet så att det inte ligger leksaker i drivor där nu (fast det ändrar sig väl igen innan gästerna hittar hit) och skall se till att sätta ut fåglarna imorgon, det är nog ingen som vill sova ihop med de morgonpiga gynnarna. gissar att de får stå i övre hallen så de helt diplomatiskt kan störa ALLA som försöker ta sovmorgon.

Nu skall jag lägga mig och läsa lite och önskar att jag hade lite chokladpraliner så jag kunde tillbringa kvällen i koma på soffan.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Visst är det ljuvligt att vara lite ledig! Men du har rätt, med choklad blir det ännu bättre. =)

2009-05-20 @ 23:04:55
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0