felprioritering?

Idag har det varit varmt o skönt... jag har slavat i vårt arbetsläger när jag inte har kunnat smita iväg o läsa istället. Fick planterat ut både broccoli, salladskål och frilandsgurkor så får vi se hur det gå..
Har inte pluggat mycket Dewey... känns som det är lite väl sent att banka in det i huvudet nu? Är retfullt nära att fatta vad jag håller på med vilket nog är lovande för omtentan..
Nu är det sängdags så jag orkar kravla mig upp imorgon och är pigg och glad inför den nödvändiga turen till det stora möbelvaruhuset.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Försökte få maken med mig till "stora möbelvaruhuset" idag men det blev tvärnej. Det blir en glass i Träslöv i stället.

2009-05-31 @ 08:33:44
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0