textförfattare...

jag nämnde igår att jag är svag för att lyssna på musik med texter som säger något. Surfade runt på youtube och blev sentimental...
Den här mannen har jag ett par skivor med, dock hittade jag bara den här låten
en som egentligen fick in mig på det här med texter släppte bara en skiva o försvann helt ur rampljuset. Jag köpte den på kasset o spelade så flitigt att bandet gick av... Undrar förresten om JK Rowling har sett Jacob Hellman? Visst är det klara Harry Potter-vibbar?   >Ännu en man med innehållsrika texter är det här

Kommentarer
Postat av: Ylva

Så du har lärt dig att lägga in klipp på bloggen. Två gånger på rad till och med ;-) Men den låten är så bra så det gör inget.

2009-06-07 @ 16:53:59
URL: http://yfronten.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppsan! det skulle ju inte vara samma klipp bägge gångerna. Kan bli lite rörigt när man är trött... Nu är det fixat

2009-06-07 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0