Falkenberg

igår åkte vi med jobbet till falkenberg, vi stackare som inte har sommarlov altså... Precis rätt dag att göra det på eftersom vädret var strålande och det enda jag ångrar är at jag inte tog med baddräkten (fast då hade jag kanske legat kvar ännu?)
Lunch på laxbutiken så jag har fyllt på mina omega3-depåer och så ett studiebesök vid Grimetton på eftermiddagen. Väldigt lyckad dag kändes det som och jag var nöjd men trött när jag väl tagit mig hem...
Blev ättikssur på kvällen eftersom telefonlinjen lagt av igen... det betyder att inget fungerar och jag blir dessutom helt internetabstinent... Håll en tumme för att problemet är löst tills jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0