Huslighetsfnatt...

Jag håller visst på att börja boa? Eller hur skall man annars förklare att oemotstådligt behov av att köpa ett jättepack blandfärs och göra egna köttbullar? har stått o fixat storkok idag och det var oväntat smidigt. dagens middag plus tre paket köttbullar till frysen. Känner mig erhört huslig och duktig. Enda smolket i glädjebägaren är att de råkade bli väl pepparstarka... men nästa gång då skall jag minsan få dem perfekta!
Idag har vi varit och hämtat golvet vi beställt blir alldeles glad när jag ser det i paketen och hoppas att det skall hålla i sig även när det är lagt. Men det är lite kvar innan dess... vi har nog att göra fram till nästa semester känns det som ibland.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bättre för mycket peppar än såna mesiga som bara smakar gummi.

2009-07-16 @ 23:30:19
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0