Fina tapeter

Vilken stor skillnad det blir när tapeterna kommer upp på väggen! Varken sambon eller jag har tapetserat något själva förut o jag tror inte vi gav oss på det lättaste att börja med eftersom tapeten dels skall mönsterpassas och dels så har rummet en hel del skrymslen där man måste skära till o trixa... svettigt värre o vi har inte gjort hela rummet eftersom jag känner att jag inte orkade mer. Dels pga av att magen är högst osammarbetsvillig till allt böjande, klättrande o sträckan de som blir men dels också att jag blri väldigt tröt ti skallen av att sitta o pilla till så mönstret skall sitta perfekt i skarvarna...
Ser iaf väldigt trevligt ut nu med det vi fått upp o jag tycker att tapeten känns helt rätt även på väggen. den är precis vad jag tänkte mig!
Sitter de kvar uppe imorgon är det bara att göra färdigt o sedan kan jag kanske få till nån bild på mästerverket. ETT rejält fel har vi gjort men frågan är om fler än vi ser det - iaf om vi inte pekar ut det....
Sedan är det snart dags att lägga in golvet. La ut en bräda på prov o det verkar toppen ihop med den nytapetserade väggen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ser fram emot bildbevis. =)

2009-08-01 @ 07:53:41
URL: http://wessand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0