Viola var är du?

En av de saker jag ärvde efter min mamma var en underbar röd pläd, design Viola Gråsten... av en olycklig slump blev den slängd i containern vid en urrensning o GISSA om det grämer mig.
N går jag o längtar efter att hitta en ny (ny o ny men ni fattar vad jag menar). På en antikaffär i Borås såg jag förra året några filtar av henne, oranga, blåa och gröna - alla löjligt dyra i förhållande till skicket men hade de haft en röd hade jag varit alvarligt frestad. Skulle gärna ha tag i en ersättare men jag går o tänker lite på de gröna med, de var jättefina men jag har inte råd med de priserna.
Sck, det är ett handikapp att ha mer smak än pengar (iaf i vissa fall)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0