upp i sadeln igen

Idag kravlade jag mig iväg till jobbet... Mjukstart med kort dag.. o bokprat som jag knappt hunnit förbereda. stod o yrade lite men på det hela taget så kändes det ok. Och som min mormor konstaterade "nu skall du inte jobba mer den här månaden" Dessutom är det bara en vecka kvar till sportlov nu och även om jag inte är ledig då så blir det hyfsat lungt.
Har ägnat en hel del tid åt att tänka på hur det kan finnas så gott om idioter i världen att man alltid skall behöva få minst en på halsen vart man än i världen vänder. Lång historia till varför de tankarna blivit så akutella men jag kan väl bara säga att jag iaf har blivit ordentligt uppretad mitt i tröttheten.
fast jag skall försöka att inte ta åt mig o få ont i magen av bekymmer utan sätta upp mål för att ta itu med det men också unna mig tid at skita i det hela
trevligare saker, småkatterna kommer upphoppande och vill bli gosade. Kul att se hur hemmastadda de blivit på bara en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0