Let´s dance

egentligen är jag inte SÅ intresserad men BARNET upptäckte programmet förra säsongen och blev helt trollbunden av dans. så nu måste vi titta o det handlar inte om TVsoffan med popcorn inte ... Nej, det viktiga är att delta. minst en förälder skall med o dansa. Helst då pappa så jag kan få sitta o studera stilen i lugn o ro. Igår dansades det cha-cha till valslåtarna med, mkt roligare så tydligen. Det är rätt kul att se hur fängslad hon blir o hr hon till viss del försöker härma rörelserna (det är rätt farscinerande att se sambon dansa med, så mkt har han inte dansat med mig under hela förhållandet som han fått göra under förra säsongen *s*)
Tyckte de var rätt duktiga även på TV *s* o har ingen solklar botten eller toppplacering ännu. Några kandidater till varje men jag vill nog se mer innan jag bestämmer mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

härligt med dans på riktigt! Stäng av TVn nästa vecka och njut av de bästa dansarna du kan skåda! Vad är det med din blogg.. högerkanten ser så konstig ut. Tjingeling

2009-01-10 @ 22:47:33
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com
Postat av: Malin

Oj oj oj vad roligt ni måste ha! :D

2009-01-11 @ 11:49:09
URL: http://minimallasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0