tisdagsleda

Barnet var hemma med sin far o sina prickar idag... fast det blir nog inget av de där prickarna den här gången heller. Hon börjar bli rejält pigg med efter två slöa dagar. Gissar att det är förkylning som spökat igen
Själv har jag kämpat ned att hålla ljudnivån på en vettig nivå, det märks en urladdning efter de nationella proven i svenska och en längtan efter lov. Nåja, jag får väl härda ut ett par dagar till o njuta av lugnet nästa vecka.

Eftersom jag inte hade en dagishämtning att passa hann jag byta böcker på biblioteket, som vanligt kom jag släpande med en rejäl kasse o fick med mig nästan lika mycket tillbaka... Nåja, nån gång hinner jag kanske läsa ut allt jag bär hem? *drömmer* Barnet var iaf nöjd med att läsa Castor målar (o jag fick lite variation). Annars håller jag på att läsa en bok med Bangs reportage, fnissade gott åt hennes rapportering från Berlinolympiaden och brottningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0