sviken av Anita Blake...?

Alltså... jag börjar få lite nog, en övermättnad som när man tryckt i sig för mycket godis o mår illa av det där man sitter o undrar varför man åt allt när det ändå inte var särskillt gott. Visst gillar jag det med varulvar, vampyrer och allt men det är skrivet med klipp o klistra bitvis tycker jag. blev många "his smile faded in the edges" och dessutom tycker jag att det blir för mycket tantsnusk av det hela. Att huvudpersonen vadar i långhåriga välbyggda män med fina skinkor går inte hem hos mig o då blir det verkligen problem att köpa hennes försök till stämningsbygge. Ja, ja... snygga häckar kan väl vara intressant men jag tycker att det mest blir lite taffligt.

jag tror inte de är avsedda att hetskonsumeras av nån är van att läsa även annan typa av litteratur men jag kommer nog att försöka läsa nån till så småningom efter en låååååååååång paus. Blir väl dags för "Narcissus in chains" nästa gång då o den titeln borgar inte direkt för att mina förväntnigar på action av icke sexuell art skall komma i fokus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0