övningskör

Igår fick jag nådigast lov att använda lilla röda traktorn! Fick övningsköra nere på vallen och försöka plocka upp risbuntar för att köra till stora högen. sambon klagade på att jag inte höl mig till de uppkörda vägarna men jag tyckte att jag var himla duktig jag, kom ju ihåg att lyfta upp skopan igen nästan varje gång... Både dotter o hund verkade mkt förvånade öer att fel person körde traktor och H tjurade över att hon inte fick åka med.
I övrigt var katterna knäfixerade igår. satt jag i sofan hade jag genast minst en kattunge i knät, de är bedrövligt söta men det skall bli skönt när de fått lite pejl på att människor inte gillar små sylvassa klor i skinnet. Är förresten nästan helt säker på att min katt är en hanne även om säljaren inte trodde det. Får se om veterinären håller med mig, skall dit o vaccinera de små odågorna.örsökte baka semmelbullar i fredags, är inte så imponerad av resultatet, jag vill ha fluffigare och sötare bullar men det var en hyfsad början. Gick iaf att göra semlor på dem.


Kommentarer
Postat av: Lotta

NÄMEN GUD VA LÄNGE SEN JAG VAR HÄR;/ SKÄMS



Tycker det e så svårt att köra traktor jag;) det var bra gjort av dig. Vilka söta kattungar du fått:)

Hur går det med ankorna då? länge sen jag hörde om dem.

Ha en bra start på veckan//Kram Lotta

2009-02-01 @ 22:16:10
URL: http://batslycke.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0