en balanserad kost...

det borde man minsan äta... det borde man! Men idag blev det en tråksallad från bensinmacken bara för att få nån mat alls idag, och då blev det visst en påse gott o blandat med. Efterätt är bra ibland. Men det är nog inte meningen att man skall käka den först, medan man kör till jobbet? fast det GÅR inte att äta sallad i farten, det blir trafikfarligt så att äta godis var nästan förståndigt. Förresten var salladen ännu tristare än den såg ut.
Totalt oinspirerad slängde jag ihop ungspankaka till middag. Hyfsat snabbt o mättande men jag får inte till konsistensen på den.
Jag önskar vissa dagar att någon kunde komma hem o servera mig mat o fixa allt plock runt, jag gilar att laga mat men inte när det blir den där stressade loopen om hur många gånger man egentligen kan servera pasta utan att barnet får skörbjugg... (Men det är ingen risk eftersom hon älskar att käka grönsaker än så länge iaf). Så en liten fe som fixar maten o städar o tvättar... Hallå, jag behöver en hemmafru?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha en sån!

2009-02-05 @ 19:48:12
URL: http://minimallasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0