Den motvillige frisören

Igår tvingade jag sambon att hjälpa mig att klippa mitt hår. Jag säger tvingade för först vägrade han men så kan vi ju inte ha det... Fick ju förklara att det skulle vara onödigt krångligt att jag försökte få nån ordning på frisyren bak på det sättet. Nu är det faktiskt hyfsat jämt för två galloperande amatörer. Spelar ingen större roll i nuläget eftersom jag mest har det uppsatt i toffs. Nu är det iaf tre cm kortare och betydligt mindre trassligt.
Här om veckan klippte jag barnet, det var välbehövligt för luggen var lååååång och hennes kommentar var "wow, mamma - jag ser ut!" Hög tid att kapa hårgardinen alltså. Fick nådigast lov att kapa lockarna i nacken med så det går att kamma hennes hår utan att fastna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0