massmässad

puh! fötter o axlar värker o huvudet är nära att börja värka. jag har rantat runt på mässan mellan nio o fem med avbrott för lunch o jag är tämligen slut. Fick två gånger gå upp till bilen o lämpa av kassar  eftersom jag har tagit varenda förlagskatalog jag hittat, köpt för många tidningar o köpt böcker bde hem o till jobbet. Rätt ok skörd även om jag kunde gått hårdare åt skålarna med bjudgodis.
Träffade ovanligt många människor jag känner men inte pratat med på ett tag o såg knappt några kändisar utanför monteraktiviteter förutom en orakad Lasse Kronér och att Dick Harrisson stod o pratade med folket i en monter där jag försökte tjuvläsa en jättebok om Skaramissalet.  Dessutom satt Bert Karlsson i en monter o talade om för dem hur de skulle sköta försäljningen av hans bok. Nu är jag pank men lycklig.

Kommentarer
Postat av: Johnny Rosenberg

Mia på en bokmässa? Oväntat… ;)



Själv var jag en kort sväng på en skivmässa (Solnahallen) och gick därifrån 500 spänn fattigare. Detta trots att jag inte köpt någon skiva… 2·50 spänn för inträde plus 400 spänn för en… bok…! Inte för att just jag tyckte det var oväntat, men omgivningen kanske tycker det. Men å andra sidan, vad vet omgivningen om mig? Ingenting som vanligt.

2008-09-30 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0