bildkavalkad

Har suttit o petat lite med bilder i PS för att se om det gick att rädda några som blivit lite väl mörka eller som iaf inte kan bli sämmre om jag fixar lite med dem, får väl se hur de gör sig när man skrivar ut dem sedan. Skrev ut lite bilder som jag är sugen på att scrapa men skrivaren började gnälla om ny toner så det blev inte alla jag tänkt mig.. Nåja, några blev det iaf så nu kan jag inte skylla på att jag inte har inspiration längre. gäller bara att hitta tid med (kanske genom att inte fastna vid datorn fram till kl elva på kvällen?)
Tankade över bilder från kameran med o tänkte bjuda på lite fjäderfän.
Klia mage!

alla myskorna på en bild, många ankor är det..

tuppen Tandoori

o till sist kompisens söta ankflock med två pekingankor o en blåanka.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul att jag hittat hit till slut :)



Jag älskar ankor! Ett tag var det en anka som hängde med änderna här i Nkpg och han var världens sötaste. Tandoori såg supercool ut han med, jättefin bild!



2008-10-01 @ 21:00:17
URL: http://minimallasblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0