Utkast: Veckans ...

Veckans kulturfyra 

1. Vilken var den första bok du läste?

2. Vilken är den första film du minns att du sett?

3. Vilken bok vill du rekommendera föräldrar att läsa som första boken de läser för ett litet barn?

4. Vilket var det första tv-program du minns att du sett?

1. Ingen aning faktiskt men jag minns att jag jagade mamma o tjatade att hon skulle läsa högt ur Ronja rövardotter när det kom ett utdrag i expressen, då kunde jag läsa men det var för mkt text för mig ännu...
2. "Fablernas värld" måste varit först, annars minns jag mer av själva filmen när vi var på "Tjorven o Mysak"
3. "Knacka på" funkade utmärkt här med enda nackdelen att den inte tålde så bra att bli tuggad på.
4. mupparna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0