trött...

tur att det är fredag imorgon, är trött, grinig och ljudkänslig... totalt fel utgångsläge för mitt jobb. speciellt när eleverna väljer biblioteket för att sitta o diskutera matteprovet de just haft... o stoja lite allmänt. Känner mig usel och otillräcklig men det handlar väl till viss del om att jag i grunden inte vill jobba på skolbibliotek även om det är roligt här när det handlar mer om böcker än om informationssökning.
Svårt bara att hitta en bok att sätta i händerna på kräsna o läsovilliga elever när man själv känner att man har noll inspiration.
Tilläggas kan att jag nu stinker brandrök efter att ha varit nere o slagits med pannan... det har varit skitsvårt att få drag i skotrstenen idag men nu fick jag iaf till det under tredje ronden så nu är det fyr - men då har brandvarnaren löst ut tre gånger på grund av hur mkt det ryker in. Roligt nästan jämnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0