Tji vampyrkoma...

Nu är jag surare än ättika!
Efter att ha kört ett antal kilometer extra för att hämta "breaking dawn" visar det sig att de plockat bort den o gett den till nästa i kön. *morr*
-ja det gör vi efter fem dagar
-jo men jag fick ju mailet i tisdags o jag var här i måndags o då fanns den inte...
visade sig att jag hade rätt o det inte alls gått fem dagar. Men likt förbannat var ju boken borta... o det är en klen tröst i det läget att jag fick en ny plats i kön eftersom jag ju var FÖRST innan de klantade sig. o en ursäkt ersätter ju inte direkt att jag hade tänkt mig att läsa istället för att göra något vettigare.
Nyttigt att hamna på andra sidan disken ibland o jag måste säga att jag ångrar att jag inte skällde mer...fast vad hade det hjälpt? I det läget förstår jag varför folk inte går till biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Du får trösta dig med veckans kultyrfyra om vampyrer. Jag vill se Låt den rätte komma in!

2008-10-22 @ 17:34:53
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0