Saker man behöver

Jag har inte köpt på tre år tror jag men nu upptäckte jag att Lars Demian släppt en till. Den behöver jag - speciellt som jag lyssnat på "pank" och "Sjung hej allihopa" i bilen den här veckan . (jag lyssnar mest på mina skivor i bilen på väg till o från jobbet nu för tiden).  På spelning med Demian upptäckte vi även Dan Victor (o skrämde slag på honom när vi hoppade fram framför honom för att han skulle singera skivan jag köpte - han trodde vi hatade honom för att vi såg så arga ut). Intressant är att jag fastnar för andra sånger nu. Tyckte att "på andra sidan bron"  var i gnöligaste laget men nu lyssnar jag på texten o säger att jag vill att den skall spelas på min begravning...
Upptäckte att det finns kortmakare på skolan då jag bevittnade en överlämning av stämplar. Hoppas att jag kan vara med när de skall pyssla julkort, har blivit alldeles för lite pysslande iår eftersom det mesta varit nerpackat pga alla renoveringsprojekt vi har igång. Men nu SKALL jag få scrappat lite innan jul. Kommer förmodligen att "behöva" köpa ett o annat där med.
Fast vad jag mest behöver den här veckan är nog en rejäl sushi, blev ju ingen på bokmässan eftersom jag fick hänga på när gamla lärarbekanta lunchade. Men det var trevligt det med.
behöver inte alls få en släng av barnets förkylning... inte alls... men det kliar i halsen.
Nu behöver jag däremot sova, man skall inte fastna i "ska bara"-saker till midnatt när man skall upp o jobba o har tider att passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0