Prästens lilla kråka...

kände jag mig som på väg till jobbet igår. Med den lilla snö som kom  blev det en ny upplevelse att ta sig till jobbet. inte omblåst i 140 av nån dåre som man brukar bli oavsett väglag annars för är det snö då SYNS det ju att det kan vara halt så då kan folk till o med tänka sig att köra mindre än 110 på motorväg. Lustigt fenomen men det är väl bra att det har respekt för något i trafiken? skulle ju önska att de hade vett på att hålla avstånd med. hade en skitstor jeep som ville ligga en halvmeter bakom bakluckan som längsta avstånd, lagom kul det hade varit om jag blev tvungen att nita?
I sista backen till jobbet var det riktigt halt så jag körde på tvären ett tag.. men jag kom upp utan problem även om det kan kännas lite obehagligt att bakändan slirar iväg hit eler dit samtidigt som man ser att det kommer mötande trafik längre upp. var många sena ankomster o inte bara jag som med spända ben o lättade suckar klev ur bilar på personalparkeringen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, ja det kan vara riktigt kusligt på de hala vägarna nu! Jasså, hon funderar på Linderödsgris...!

Sköt om dig!

2008-11-23 @ 18:00:25
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0