snor, arbetsläger och husmorsknep

För det första är det synd om mig för jag har fått Hs förkylning (naturligtvis... varför skulle jag klara mig den här gången?) o sitter under ett täcke i sofan o tycker synd om mig samtidigt som jag snyter mig igenom en hushållspappersrulle.
Jag har inte tid att vara förkyld nu ju, potatisen skall i jorden, purjolöken skall sättas, tomatplantorna planteras om o chilin och paprikan... Staketet skall göras färdigt (igår spikade jag i minst tre märlor men det hade blivit fler om inte nätet satt så avigt), gräsets kall klippas och jag har en hög med böcker att läsa...  Plus att jag skall söka jobb, mata barn och annat värdsligt.... Sambon har legat under min bil o muttrat i jakt på felet i avgassystemet så då får jag finna mig i kökstjänst. verkar iaf som han hittat felet o det borde gå att fixa.
Bilen ja, har fått påpekande om att jag glömde tala om vad det var för bil. Det är en Mercakombi igen... och nu har jag testat husmorsknepet med en skål ättika i bilen under natten för att ta bort röklukten. Om det fungerade? Jovars, nu luktar det ättika i bilen....

Kommentarer
Postat av: Soha

Godmorgon! :)

2008-05-18 @ 09:53:01
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Anna-Carin

Godmorgon! Hoppas det blir bättre med förkylningen, låter inte kul =(

2008-05-18 @ 09:55:27
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Linda

haha det låter som en bra lösning på röklukten.

Men jobbigt med förkylningen!

2008-05-18 @ 21:49:49
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0