dagisbaciller... igen

Förkylt för femtielfte gången. H snorar o var kokhet inatt... fortfarande febrig imorse o det var liksom inte på fråga att hon skulle till dagis. Typiskt eftersom jag hade femtielva saker som skulle behöva göras utan en liten släpvagn. Som tur är mår hon rätt bra även om hon är varm o snorig... Hon käkar o leker och nyser så snoret yr. undra  just varför JAG blir smittad hela tiden? Måstena får vänta lite till o utomhusjobben med. Vi får roa oss ,med att plocka o städa inne idag. Jätteskoj.. säkert! Bara jag kan slita mig från datorn så? 
Barnet käkar innehållet i en barnmatsburk som hon hittat i skåpet o krävt att få ärmd själv funderar jag på om man kan äta glass till lunch

Kommentarer
Postat av: RS

Ja de känner man igen, de där åren när ungarna jämt var snoriga. Och just när man inte hade tid att vara hemma.
Om du känner för det finns det en ny kulturfyra nu: http://kulturbloggen.com/?p=3726

2008-05-29 @ 15:01:52
URL: http://kulturbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0