schlagerspektaklet...

eh... nu ger jag upp tror jag... tyckte det var en fruktansvärt trist tillställning o den enda låten jag gillade var Strömsteds (o den kom sit). Björn Gustavsson var tillbaka på gymnasierevyn och han får nog ta och öva på det där med att spela full... Förra veckan var han ju iaf charmig med sin kärlekssång.
Jag tror jag är för gammal för att förlåta honom alla fel för att han är söt(?). Det intressantasta är väl flickorna som flockas runt honom. 90% av dem hade förmodligen inte sett åt honom om han gått i deras egen klass och aldrig varit med på TV...
Kommer inte at genomlida andra chansen och funderar allvarligt på att strunta i att glo på finalen... Finns liksomk ingen låt som jag vill heja på iår.
Fick inte ens ätit chips igår så det var usel behållning av schlagern (nåja, chipsfrånvaron berodde mest på att vi var proppmätta efter att ha smällt i oss en rejäl laddning hembakt pizza)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0