pysselmässa

C och jaag tog oss in till stan o gick på nordiska kort- o scrapbookingmässan. Liten mässa, mycket folk och jag var riktigt duktig på att hålla i plånboken, kanske främst på grund av att utställaren där jag hittade flest "vill ha"-saker inte tog kort utan bara kontanter. Kom hem med lite stansar, pappers, thickers och så Penny Blacks "christmas critters" som jag ville ha på förra mässan men då var de slut.
Hann säga ett snabbt hej till Linda som jag pratat med på nätet i åratal men aldrig träffat irl innan. Alltid kul att få ett ansikte på folk! Hoppas du gjorde några fynd så resan blev bra
Flydde mässan efter en o en halv timme och såg till att få käk. Helt OK kinamat förutom den sötsura såsen som bara smakade socker..
Sedan bar det iväg till IKEA som var packat med folk o det var nästan slagsmål om vagnarna men det gick ändå hyfsat smidigt. Lyckades undvika de flesta av frestelserna och belönade oss med var sin glass och sedan hemfärd. Fantastiskt skönt att få däcka i soffhörnet igen.
Fick tillbaka min kamera med som jag glömde hos Co J på påskafton, skall ladda batteriet så jag kan ladda över bilderna.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var verkligen kul att träffas, nästa gång får vi planera in lite mera tid bara! :D Plus att då ska jag ta med multiflora till dig. *S*

2008-04-03 @ 21:46:48
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0