anklåda

Kycklingarna växer så det knakar och är en vecka gammla nu, isbarkycklingen har redan fått en massa fjädrar och brahmorna har börjat få vingpennor o så riktiga fjädrar på fötterna.
I morse åkte jag till en mack vid motorvägen där jag stämt möte med en säljare av myskankor, hon skulle ändå till Göteborg o kunde ta med dem när hon passerade. Så jag fick med mig en låda som småväste stilla och undrade vad det var rågan om. Varken herr eller fru myskanka verkar riktigt uppskatta flytten eller att få mer utrymme än lådan och mitt försök att fjäska med god mat föll på hälleberget... Nåja, år hoppas att de lugnar sig om et par dagar.
imorgons skall jag iväg på pysselträff om allt går i lås, har inte ens packat ännu så det slutar väl med att jag kastar ner saker i full panik imorgon... Skall bli skönt att rymma och faktiskt få sitta med projekt i lugn o ro...

bilder!
image16
image17

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig bild på H och småttningar!

2008-03-12 @ 09:43:47
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0