regn hos mig...

Äntligen har det regnat! Nu får det gärna bli fint väder igen för vi behöver inte ha flera veckors pisande  tack! Det har jag haft gott om tillfälle at gnälla över den gågna hösten o vintern. Skall li intressant att se om årets midsommar blir mindre regnig än förra året, då öste det ner så C o J knappast kunde ta sig ur bilen o fram till dörren.
Å appropå midsommar bode jag inte sitta vid datorn utan ta itu med att städa... men det är lite Alfons Åbergvarning för jag "ska bara" göra det ena o andra...

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Morellen hette min mormor.

Kul att finna det här hos dig!

2008-06-17 @ 12:58:46
URL: http://lenjangel.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Hoppas du haft en skön midsommar och att regnet inte kom. Vi hade några skurar, men vi satt inne i byns gamla kvarn så det gjorde inte något. Känns som man måste planera för regn, för det är oftare det än fint väder på midsommar.

2008-06-21 @ 08:16:05
URL: http://www.minigrisen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0