kulturfyran

Veckans kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=3909

1. Vilka två författare skulle du vilja sätta ihop och att de får mötas i en debatt eller diskussion? Välj fritt: känn dig inte bunden av tid och rum.

2. Om du vill låta två kulturpersonligheter inom vilken kulturart som helst mötas, vilka skulle du välja då?

3. Om du skulle få sitta ner och äta middag med en stor kulturperson av något slag, vem skulle du välja?

4. På onsdag ska jag höra Duffy, det nya stjärnskottet inom brittisk popsoul på festivalen Accelerator. Om jag får möjlighet att göra en intervju med henne: vilken fråga tycker du jag ska ställa?

1. Dorothy Parker o Oskar Wilde kunde vara intressant, iaf på pappret.
2. Jag vet faktiskt inte...
3. Jonas Gardell, fast jag skulle ofelbart bli så blyg att jag varken vågade prata eller äta...
4. Vem är Duffy?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0