Böcker A-Ö bokstaven C

Fortsätter med Malins bokutmaning. Det här var ingen lätt bokstav men jag tror att jag fick ihop det efter lite grubbel.


Aghata Christie - författare vars storhet jag inte riktigt insett, jag har läst några men inte riktigt fastnat. Inte för att de varit dåliga utan bara för att de av en eller annan anledning inte tilltalat mig nog för att jag skall plöja igenom hela produktionen. Det kanske är ett sommarprojekt nått år?
Caspian, prins av Narnia - CS Lewis  Bioaktuell bok men jag tänker knappast bry mig om att se filmen, jag lär bara blik besviken. Oddsen för att de lyckas få med magin som förtrollade mig i böckerna när de filmat är löjligt låga och Häxan o lejonet var en besvikelse....
Charlie Weasly -Just nu lyssnar vi på Harry potter i bilen, lite kul eftersom det blir som en omläsning och man blir påmind om olika karaktärer och ser saker man inte tänkte på när man läste dem första gången

Kommentarer
Postat av: Linda

Titta gärna inom min blogg. Har en sak till dig där. :)

2008-07-16 @ 12:06:28
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0