puh!

Nu har vi överlevt första inskolningsdagen och träffat personalen, lite andra barn och föräldrar samt fått en bunt papper (som jag inte orkade kika på utan knölade ner i väskan för att läsa i lugn och ro). Förutom att det är irriterande att behöva kör ända dit så är det egentligen bara EN sak som stör mig just nu, det ligger så nära flygplatsen att den enda förmildrande omständigheten är att det iaf inte ligger i rak linje med start o landningbanor... Ett djäkla oväsen på flygplanen iaf.. Fast H lär väl uppskatta det men det känns inte helt klockrent, tycker det är illa nog med de rutterna som går över huset o då har de ändå fått höjd.
Nåja, skönt iaf att det kändes OK och barnet vågade släppa taget rätt fort och börja fjäska in sig hos både fröknar och föräldrar, barnen är hon lite mer skeptisk till ännu.
Även om det bara var en o en halv timme blev dottern helt färdig och somnade som en sten i bilen och fortsatte utan problem sova när jag bar in henne odh dumpade henne i soffan. Jag känner också för en liten tupplur men jag skall ta och steka falukorv o koka makaroner. Plums ner i vardagsträsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0