schlagerspektaklet

alltså... det här känns trist.. men om det skall fortsätta så här så ger jag nog upp tittandet på mellodifestivalen. Visserligen var det ett mycket starkare startfällt än Göteborgs (tack för det lilla iaf) men ingen riktig favorit. Ville tycka om Lasse Linds låt men det kändes för likgiltigt... Sannas ballad kanske är bra när man vant sig men jag saknar den där som sätter sig på hjärnan(o då menar jag inte att jag vill gå runt o lalla "i love europe"). Kan vråla fick vackert kvala igen och det kändes sköt att hon inte har en egen gräddfil i schlagern. Lite synd att kebabpitzzan inte fick en chans till, även om den var ett skämt var den ju ett fartfyllt sådant iaf...
Lille Björn Gustavsson känns inte riktigt mogen för att leverera pausunderhållning i alla deltävlingarna, det han presterade igår hade varit fullt godkänt på nån gymnasierevy men när man sett för många tafliga trollkarlar så blir det lite förutsägbart.. han kan ju vara kul så varför inte vara det då? *s* Fast det var kul att se min genrepsfavorit, studiomannen Henrik, på scen *s*
Men chipsen var goda iaf! och chokladbollarna (utan pitzzakrydda men med lite extra havregryn sprinklade i smeten och på bordet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0