mellodifestival

För sjunde året i rad har väninnan  och jag gått på mellodifestivalkval, nytt för i år är att vi faktiskt gick på direktsändningen och inte på genrepet. Måste säga att det var ett rätt tamt startfält, och det säger jag inte bara för att vi säg allt i profil.
Var ingen låt som jag direkt föll för, kul att Amy Diamond gick vidare - det är en duktig litenj tjej och vi satt bakom ett mycket litet fan till henne som strålade som en sol när resultatet var klart. Mer obegripligt att Sjögren gick vidare men har väl sin grundmurade fanclub som håller på honom vad han än tar sig till. Dansarnas koreografi och klädsel var lite lustig och jag skrattade så jag fick ont i magen när de vecklade ut flaggkartor ur kjolarna.
Pausunderhållningen var ovanligt uthärdlig


Kommentarer
Postat av: Ylva

Baldur, Brandur!

2008-02-11 @ 16:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0