iiiiiiiiiii

Ha, NU har vi lyckats peta loss tangenter och blåsa rent under så nu kan jag skriva ord med i även på laptopen. Fast vi ick göra det i smyg när barnet tittade bort ör det där med att peta loss tangenterna är ett trick som hon inte borde lära sig. Räcker med att hon vet precis hur man stänger av den om man är för tråkigt sällskap med den i knät. Borde ungera ett tag om jag inte käkar för mkt kakor vid datorn (efter de sista månaderna av graviditeten fick jag sanera tangentbordet för det skrammlade av smulor och krasade när man slog ner tangenter... kan säga att det inte var så nyttiga cravings på slutet *s*
Är lite skeptisk till hur det går med äggen, försökte lysa dem men det gick inget vidare. behöver nog en mer koncentrerad ljusstråle för bättre resultat... eller så är det bara så att vartenda ägg är tomt... Låter dem ligga kvar i kläckaren hur som helst. Går det så går det, två veckor kvar tills vi vet hur det går.
Nu gör sambon o dottern chokladbollar i köket, md knapp nöd kunde han övertala henne om att inte tillsätta pitzzakrydda. Nu skall jag gå ut o rulla degen innan hon blandar i nått annat kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0