lackar mot jul...

Idag har jag lämnat in ledighetsansökan för jul, blir nästan tre veckor ledigt med bara några få semesterdagar. Skall bli SÅ skönt! Har just kommit på att det nog blir julbord för mig med, annars brukar jag få jobba medans alla andra går o äter *s*
Igår bakade jag fruktkaka och saffransbullar, den här gången jäste iaf degen.... Nu undrar jag bara var katten jag gjort av mitt  recept på pepparkaksdeg... Mamma hade ett som var suveränt till pepparkakshus och som funkade till gubbar o gummor med. Men hittar jag det? Inte då! Försökte googla men jag hittar inget jag känner igen.. vet att den innehöll sirap o grädde iaf...dessutom är jag klar med de flesta julklappar redan. Måste slå in några till bara.
Hade en fotosession med barnet i jakt på årets ultimata julkortsbild. Är så kul att det går att ge henne regi numer, hon kan upprepa kul poser på begäran o kryper inte baklänges ut ur bild mitt i allt (studsar ur bild då o då men det är en annan sak). Blir spännande att se hur det ter sig på skärmen. måste bli bättre på photoshop tror jag så jag kan klippa ihop ett best of...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0