Änglafynd

Ringde C i morse; vad skall du göra idag? jag vill gå till den där secondhandaffären som jag inte hittar till sen de flyttade - följ med o guida är du snäll. O eftersom C ÄR snäll följde hon med om jag hämtade o körde. De hade tomtar högt o lågt men jag föll inte för dom direkt men hittade lite änglar till samlingen. ore kul om jag faktiskt lyckades packa upp hela samlingen iår, vet inte exakt antal men det står i tå kartonger plus de som är för nya för att ha hamnat hos samlingen...
De här flyttade in idag

tyckte den ar ljuvlig... o ansiktsuttrycket är lite speciellt... 
Eller vad sägs om denna "tantängel"?

sedan får det bli en liten flock på sista bilden... "goth-ängeln" kändes lite speciell...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0