Kulturfyran om TV-serier

dags för ännu en kulturfyra, den här gången handlar det om TV-serier.

1. Vilken TV-serie har du tyckt var mest nyskapande och varför?

2. Vilken TV-serie tycker du var mest slöseri med sändningstid?

3. Vilken TV-serie från förr skulle du helst vilja se nyproducerad?

4. Om du själv fick göra en TV-serie, vad skulle den handla om och vilken roll skulle du vilja ha?

1. Twin peaks var iaf väldigt viktig för mig när den kom,...
2. Det mesta i dokusåpaväg....
3. Inte nyproducerad - men det vore väl häftigt om Douglas Adams kunde återuppstå för att skriva lite vettiga manus?
4. Jag har jobbat på ett ställe där vi skojade om att vi nog var med i en dokusåpa utan att veta om det. Där fanns gott om intriger att klippa i snaskiga vinklar... jag skulle naturigtvis vara den sexiga bibliotekarien *s* mer seriöst skå borde väl JAG kunna få göra en programserie om böcker? Camilla Läckberg fick ju göra det för att hon skriver dem, jag kan skriva OM dem ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0