kulturfyra om böcker o läsning

Veckans kulturfyra 

1. Vilken bok läser du just nu?

2. Vilken bok ligger på tur?

3. Vilket är ditt favorit-te?

4. Vad tycker du om hösten, som årstid?

1.Pinsamt nog så läser jag ingenting just nu, läste ut en rätt usel nyss (enda behållningen var att jag lärde mig några ekivoka engelska glosor) o har inte kommit igång igen..
2. Har burit hem "vi, de drunknade"  (carsten jensen)från biblioteket så det får nog bli den nu.
3. just nu är det mkt söders höjder-varianter... fast egentligen är jag mer inne på kaffe.
4. jag gillar den överlag, vackra färger o en viss tjusning i att sitta inne o mysa även om mörker o ruskväder inte är så kul alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0