kulturfyra om 3D-bio och folkets hus

dags för en ny kulturfyra

1. Föredrar du att se film hemma eller på bio?

2. Kan bra 3D-teknik locka dig till biografen?

3. Har du sett någon film i 3D?

4. Folkets Hus är alltså först med att erbjuda den nya 3D-tekniken på en biograf. Vad betyder Folkets Hus för dig? Har du några minnen från något kulturevenemang du upplevt på Folkets hus?

1.Skulle gärna vilja svara bio men jag blir irriterad på att de alltid måste dra upp volymen av bara H-vete. hemma kan jag iaf reglera det själv.
2. Känns mer som en gimmick, vill jag se 3D är det väl lika bra att gå på teatern?
3. bara när TV-piraterna sände för åtskilliga år sedan o man köpte sånna där tjuuuuuuusiga pappglasögon med rött o grönt...
4. Är uppväxt utan folkets hus.. enda koplingen är väl att biblioteket ofta brukar ligga i folkets hus o då hamnar jag också där. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0