värk i hjärtat

Med värk i hjärtat o lite varstans tillbringar jag den här helgen till största delen på soffan... Vissa perioder är livet inte så kul. Men jag skall ta mig igenom det här med och jag kan bli tårögd över mitt goa lilltroll även om hon ibland förvandlas till frustrerat sirenskrikmonster... Det går också över... även om mn får ont i öronen på kuppen. Det är inte lätt att vara liten och försöka få koll på världen alla gånger. 
Har varit på fest hos J hela familjen även om det inte var det jag helt ägnat mig åt just den här helgen så var det bokat sedan länge och J är en så go kille så man vill inte backa ur de få gånger vi faktiskt lyckas ses. Det blev väldigt trevligt även om jag beodrade hemfärd efter tre timmar men sånna divalater får man unna sig när man är ur slag.. Hoppas vi kan bjuda igen i sommar o att jag då kan vara i lite mer kalasform. Vacklade igenom ICA-maxi med vagnen och resten av familjen så nu har vi bunkrat så jag kan få bo på soffan imorgon med...  Vardagen kommer man liksom inte undan.
Skall ägna kvällen åt att läsa lyrik o tycka synd om mig själv samt käka lite godis om jag nånsin blir hungrig igen...

Om nån vecka eller så kanske jag kan låta bli att gnällblogga hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0